Wat verwachten wij van jou?
- Administratieve ondersteuning: Je zorgt voor een vlotte en nauwkeurige opvolging van klantendossiers door offertes op te stellen, gegevens te verwerken, projecten in te geven en op te volgen in de planningstool en presentaties voor te bereiden.
- Projectopvolging: Je ondersteunt de Commercial Director bij het beheren en opvolgen van klantenprojecten, waarbij je de voortgang bewaakt en deadlines strikt opvolgt. Je communiceert rechtstreeks met klant voor opvolging van taken.
- Planning en organisatie: Je beheert zelfstandig klantenprojecten, volgt planning op, coördineert afspraken en zorgt voor een efficiënte organisatie van klantendossiers en interne processen.
- Communicatie met klanten: Je beantwoordt klantenvragen en -mails commercieel professioneel in het Nederlands, Frans en Engels en zorgt voor een heldere opvolging van afspraken.
- Teamondersteuning: Je volgt de workflows binnen het team op en helpt procedures te stroomlijnen voor maximale efficiëntie.
- Proactief signaleren: Je ziet opportuniteiten of knelpunten in lopende projecten en signaleert die aan de Commercial Director.
- Flexibiliteit en variatie: Je past je moeiteloos aan nieuwe uitdagingen en projecten aan.
Met jouw oog voor detail, gestructureerde aanpak en commerciële ondersteuning zorg je ervoor dat elk project soepel en succesvol verloopt. De Commercial Director professioneel ondersteunen met de uitbouw van het commerciële netwerk en het managen van de klanten klinkt als de ideale aanvulling op jouw ervaring.
Functievereisten
- Ervaring: Je beschikt over enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie.
- Organisatorisch talent: Je bent een administratieve duizendpoot die oog heeft voor detail.
- Commerciële flair: Je denkt oplossingsgericht en zet klanten steeds op de eerste plaats.
- Initiatiefnemer: Je ziet opportuniteiten en neemt proactief actie in samenwerking met de Commercial Director.
- Talenkennis: Je beheerst Nederlands, Frans en Engels uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
- Technische vaardigheden: Je hebt ervaring met Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook) en werkt vlot met administratieve tools.
Wat kan je van ons verwachten?
- Grote internationale projecten van topmerken die je succesvol mee mag begeleiden.
- Een dynamische werkomgeving en bruisend kantoorgebouw, waar je met een enthousiast team projecten van internationale topmerken succesvol kan begeleiden.
- Een mooi verloningspakket met een aantrekkelijk loon en extralegale voordelen.
- Wij weten dat een goede work-life balance essentieel is en streven daar ook naar.
- Telewerk: werk tot 2 dagen per week thuis! Op de andere dagen werk je met flexibele glijtijden en kom je filevrij naar kantoor, parkeren doen we gewoon voor de deur!
- Om te evolueren moet je blijven leren. Daar werken we aan door je opleidings- en verbeteringskansen te geven.
- Teamwork makes the dream work. Samen met 60 enthousiaste collega’s en partners verdeeld over onze vestigingen in Hasselt en Amsterdam, maak jij de meest ambitieuze ideeën waar.
- Never a dull moment @Pubmarket!
Zo nu en dan stoom aflaten tijdens een afterwork in onze Pub, inspiratie opdoen en leren van elkaar tijdens een 'celebration’ of ‘lunchspiration', dansen/vieren/soundmixen tijdens een thema-feest, of deel uitmaken van ons feest-comité en Pub4Vitality programma voor nog leukere festiviteiten, activiteiten én uitstapjes. Need we say more?!
Een aangenaam terras en rustige omgeving die uitnodigen om ook eens een buiten- of wandelvergadering te houden. Vrijdag is broodjes/pizza/kebab/sushi-dag. Pix, onze kantoorhond, komt ook graag bij je langs voor een knuffel. - @Pubmarket! it’s the total reward that counts.
Want buiten bovenstaande lijst willen we vooral ook openheid, betrokkenheid en waardering mogelijkheden promoten en aanmoedigen. We love to thrive together with our venturous tribe!
Interesse?
Herken je jezelf in dit profiel en wil je graag deel uitmaken van het Pubmarket! Dream Team? Stuur dan snel jouw CV en motivatie naar:
Dorien Breels
CEO