TinQ’en, vanaf nu ook in België

“Pubmarket! zet in op lokale merkactivaties voor TinQ België”

TinQ Nederland is erin geslaagd om op minder dan 20 jaar tijd een netwerk van bijna 400 selfservice tankstations uit te bouwen. In hun verdere uitbreiding kijken ze ook naar België. Om merkbekendheid voor TinQ België te creëren doen ze beroep op Pubmarket!. Hiervoor werd een uitgebreide activatiecampagne opgestart.

Lancering van de nieuwe vegan Raw NoBeef Burger

“The vegan burger battle”

Voor de B2B lancering van de nieuwe Raw NoBeef Burger van The Vegetarian Butcher™ naar de foodprofessionals ging Pubmarket! samen met comedian-chef Joost Van Hyfte op pad om zes chefs te confronteren met de taste & bite van dit nieuwe vegan topproduct.

Feelgood campagne

“Op&Top Prik&Tik!”

Drankenketen Prik&Tik heeft alles in zich om door te groeien tot een echte love brand. Een netwerk van meer dan 100 winkels, een online shop en vooral een onwaarschijnlijk sterk productassortiment van bieren, wijnen, spirits en frisdranken. Daarom creëerde Pubmarket! de feelgood campagne ‘Op&Top Prik&Tik!’ die perfect aansluit bij het verhaal dat we de afgelopen jaren samen met Prik&Tik hebben opgebouwd. Met deze nieuwe campagne willen we tonen dat ieder mooi moment met drankjes van Prik&Tik ervaren wordt als een echt ‘Op&Top Moment’.

Meer laden