Op&Top Prik&Tik!

Drankenketen Prik&Tik heeft alles in zich om door te groeien tot een echte love brand. Een netwerk van meer dan 100 winkels, een online shop en vooral een onwaarschijnlijk sterk productassortiment van bieren, wijnen, spirits en frisdranken. Daarom creëerde Pubmarket! de feelgood campagne ‘Op&Top Prik&Tik!’ die perfect aansluit bij het verhaal dat we de afgelopen jaren samen met Prik&Tik hebben opgebouwd. Met deze nieuwe campagne willen we tonen dat ieder mooi moment met drankjes van Prik&Tik ervaren wordt als een echt ‘Op&Top Moment’.

  • Creative concept / Design
  • Copywriting
  • Production / Development
  • On- en offline touchpoints
  • Brand activation
  • Mediaplanning & Buying
  • Contentmarketing
  • Social mediamarketing
  • E-mail marketing

Op&Top en future-proof

Ook dit jaar werd er een strategisch mediaplan voor Prik&Tik uitgewerkt en wordt het ‘Op&Top’ concept in de markt gezet via een radiocampagne, op VTM GO en ook als een modulaire TV-spot.

Deze werd helemaal future-proof opgebouwd, met een vaste intro, een vaste outro en een 10-tal centrale scenes die appelleren aan de verschillende doelgroepen van Prik&Tik. De spot is bovendien zo geconcipieerd dat we een mooi geïntegreerde leverancierspromo als tag-on kunnen toevoegen. Deze imagocampagne wordt ook doorgezet via de eigen media, folders, e-mailmarketing en de verschillende social mediakanalen waarop Prik&Tik actief is.

Prik & Tik