De producten die vervaardigd worden in Nyon worden gedistribueerd over heel de wereld. Als wereldspeler voelt Haleon Nyon-Prangins zich wel verantwoordelijk om de lokale community te helpen en dat doen ze aan de hand van vrijwilligerswerk. Elk jaar zetten meer dan 250 werknemers zich vrijwillig in om 18 sociale projecten te ondersteunen.
Hun baseline is daarom ook niet voor niets:
Go beyond. Do what matters most. Keep it human.
We werken voor verschillende afdelingen binnen de Haleon campus in Nyon.
Een van de vaste opdrachten binnen deze interne communicatie die wij voeren voor hen is de maandelijkse interne nieuwsbrief van de afdeling Europe Quality Supply Chain.
Elke maand komen er vaste onderwerpen aan bod:
- Een introductie door één van de kernleden van het EMEA Supply Chain-team.
- Er wordt elke maand een nieuw lokaal team voorgesteld.
- Daarnaast brengen we het persoonlijke verhaal van één van de teamleden.
- We zoemen in op de EU Quality-department.
- En brengen ook steeds een ‘behind the scene’ verhaal.
Onder de vlag van GSK Consumer Healthcare zag de nieuwsbrief er helemaal anders uit dan nu onder de koepel van de Haleon Group.
Zij dragen inclusiviteit zeer hoog in het vaandel en dat merk je ook aan hun gloednieuwe purpose: To deliver better everyday health with humanity.
Naast deze nieuwsbrief helpen wij de campus ook met andere communicaties:
- Creatie van muurvisuals doorheen de volledige Nyon-site
- Het revampen van interne powerpoint presentaties in de look & feel van de Haleon Group over de verschillende afdelingen heen
- Creatie van online banners, welkom-brochures voor print, …
- …