Topevents voor La Lorraine, Lineas, Proximus, Unilever Food Solutions

Special events zijn in de eerste plaats verbindend en sociaal naar medewerkers, klanten en stakeholders toe. Virtuele events zijn niet nieuw, maar stonden steeds in de schaduw van real life events. Logisch toch, want wat is er fijner dan samenkomen met gelijkgezinden, luisteren naar inspirerende key notes, brainstormen in break-out groups en nadien een lekker hapje en een goed glas? Maar net tijdens deze coronaperiode waarin we meer dan ooit nood hebben aan verbinding, kan het even niet. Life is not done!

  • Communicatiestrategie
  • Digital transformation strategie
  • Creative concept / Design
  • Copywriting
  • Production / Development
  • On- en offline touchpoints
  • Event marketing
  • Contentmarketing

“Keep on rocking in the virtual world!”

Samen met onze trouwe klanten zochten en vonden we oplossingen onder de vorm van virtual experiences. Niet de zoveelste Zoom- of Teams meeting maar high-end virtuele events met keynotes, interactie en fun. Pubmarket! zorgde voor het volledige concept tot en met de eindproductie. We tekenden voor het concept, de branding, de contentcreatie, de keynote presentaties, de video storytelling en videoanimaties, de digitale uitnodigingen, het volledige project management en de post event surveys. De full monty!

Voor Proximus realiseerden we zo het personeelsevent #Inspire2022, ‘bijgewoond’ door 4.300 medewerkers. De Yi Meeting van Unilever Food Solutions met 9 sprekers uit 9 landen werd wereldwijd gestreamd in 49 landen. Voor UFS Belgium verzorgden we het online Back to the Future event met een vooruitblik op de foodservice markt in 2021-2023. Voor Lineas, de grootste private spoorvrachtoperator in Europa, was er #FullForce21, uitgezonden in 5 landen. Voor La Lorraine Bakery Group tenslotte produceerden we Back on track #TogetherLLBG met bijna 4.500 deelnemers in 23 landen en sprekers uit 13 verschillende landen.

Stuk voor stuk internationale topevents waar zowel onze opdrachtgevers als Pubmarket! enorm veel uit geleerd hebben. Online events kunnen net zo enthousiasmerend zijn als real life events op voorwaarde dat er geen enkele concessie gedaan wordt op het vlak van kwaliteit en technisch alles klopt als een bus. De online experience kan even ‘flabbergasting’ zijn als een event on stage. De enthousiaste reacties van én onze opdrachtgevers, én de deelnemers bevestigen ons dat virtuele events een blijver zijn, ook post Corona. Niet in de plaats van life events, maar wel als een volwaardig complement.