On- en offline touchpoints

“De set-up van de on- en offline touchpoints vormt het fundament voor verdere merkactivatie!”

Staan je corporate, product, employer en/of personal brand op punt? Is je communicatiestrategie uitgetekend? Dan is het aan de creatieven, grafisch designers, developers en UX-designers om alle on- en offline touchpoints concreet op te zetten. En dat kunnen en heel wat zijn.

Online denken we aan de website, de webshop, de sociale mediakanalen, de templates voor de E-newsletters enz. Zonder de inrichting van de Google Data Studio te vergeten om alles nauwgezet op te volgen. Ook offline is er werk aan de winkel: de huisstijldragers, de brochures, het POS-materiaal, de bestickering van het voertuigenpark enz.

Dit alles uiteraard conform aan de doestellingen, de key messages, de tone-of-voice en de beeldtaal die al uitgewerkt zijn en steeds met de integratie van online en offline communicatie in het achterhoofd. De on- en offline touchpoints moeten uiteraard naadloos op elkaar aansluiten zodat ze elkaar versterken.

Strategisch creatief, denken én doen:
creëren, activeren, evalueren en ... optimaliseren!

Maak kennis met onze resultaatgerichte aanpak.
Contacteer ons

Headlines to be proud of

Op&Top Prik&Tik!

Feelgood campagne

"Op&Top Prik&Tik!"

Een nieuw intern communicatie​platform: UFS NEWS 2.0

'make it engaging & relevant'

"Een nieuw intern communicatie​platform: UFS NEWS 2.0"

Pubmarket! ondersteunt de groei van SMART

Up for a SMART challenge?

"Pubmarket! ondersteunt de groei van SMART"