Al meer dan tien jaar trotse partners
Pubmarket! is er trots op dat het als marketingcommunicatiebureau de voorkeurspartner is van de wereldwijde BEL Out-of-Home-divisie sinds die in 2020 het levenslicht zag. Aan de basis daarvan ligt onze langdurige samenwerking met BEL Foodservice (ook bekend als BEL Out-of-Home), die al meer dan tien jaar duurt. In die periode hebben we veel overtuigende merk- en communicatiemiddelen geproduceerd en tal van succesvolle promotiecampagnes op touw gezet, op verschillende online- en offlineplatforms, om BEL en zijn merken te profileren als dé kaasleverancier voor de horeca.
“Vernieuwend, futuristisch en relevant”
Neem 3 topsprekers met een scherpe blik op de vastgoedtoekomst. Een virtuele chef gecreëerd met artificiële intelligentie. En een verfijnd viergangendiner op een Brusselse viplocatie. Dat waren de ingrediënten van het Proximus Inspirational Dinner op 27 april 2023 dat Pubmarket! van a tot z voor het telecombedrijf organiseerde.
Transformatie van Novartis naar GSK Consumer Healthcare naar Haleon
Ruim 10 jaar begeleiden we het Nyon-Prangins team van de Haleon-campus in Zwitserland met hun interne communicatie. Op deze campus werken ongeveer 1.100 personeelsleden van meer dan 50 nationaliteiten die instaan voor de ontwikkeling, productie en het vermarkten van hoogwaardige gezondheidszorg-producten als Voltaren, Panadol en Otrivin.
We hebben samen de evolutie doorgemaakt van Novartis naar GSK Consumer Healthcare in 2015 en sinds 2022 opereert deze divisie onafhankelijk onder de naam Haleon.